На даний момент дистанційними сервісами газопостачальної компанії вже користуються понад 130 тис. подолян
З початком введення карантинних обмежень ТОВ "Хмельницькгаз Збут" запровадив для своїх споживачів спрощену процедуру експрес-реєстрації у Особистому кабінеті споживача. Даною послугою скористалися уже близько 1 тис. клієнтів, а щодня менеджери Центрів обслуговування клієнтів реєструють ще майже 100 споживачів. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"З початку вимушеного карантину, обслуговування клієнтів з усіх газових питань проводиться дистанційно. Тож, аби ще більше налагодити взаємозв’язок та надати споживачам цілодобовий доступ до рахунку, газопостачальна компанія екстрено розробила та запровадила експрес-реєстрацію на сайті 104.ua, пройти яку можна всього за кілька хвилин", - йдеться у повідомленні.
У прес-службі зазначили, що на даний момент дистанційними сервісами газопостачальної компанії вже користуються понад 130 тис. подолян.
"Ми подбали про наших клієнтів та розробили черговий зручний сервіс, аби максимально зменшити ризики при відвідуванні банківських установ та відділень Укрпошти, - інформує керівник "Хмельницькгаз Збуту" Андрій Левицький. – Тому вділивши всього кілька хвилин, наші споживачі отримають сучасну оптимальну можливість контролювати стан особового рахунку, завантажувати рахунки та вчасно сплачувати за газ, не порушуючи карантинних заходів, зберігаючи спокій та здоров’я".
За словами прес-служби, щоб створити Особистий кабінет на сайті 104.ua автоматично, треба подзвонити до контакт-центру за телефонами (067) 01 14 104, (0382) 686 504. Далі необхідно назвати номер особового рахунку (він вказаний у платіжці за газ) або адресу. Логін та пароль для входу в Особистий кабінет будуть надіслані смс-повідомленням. Тож, аби зайти в Особистий кабінет" на сайті 104.ua, треба перейти за посиланням, що надійде в смс на мобільний телефон. Знайти на екрані кнопку "Вхід" та ввести логін і пароль, що вказані у повідомленні.
"Особистий кабінет також доступний і для отримувачів державної допомоги: пільговиків та субсидіантів. Уся необхідна інформація щодо нарахувань, вчасно відображена у Особистому кабінеті клієнта", - йдеться у повідомленні.