З початку року аварійні бригади "Хмельницькгазу" 9,5 тисяч разів виїжджали на виклики клієнтів. З них 80% - скарги на виявлення характерного запаху і витоків газу на внутрішніх мережах.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Основна причина таких аварійних ситуацій - відсутність регулярного технічного обслуговування", - йдеться в повідомленні.
Згідно з чинним законодавством, відповідальність за внутрішні мережі та їх технічне обслуговування, стан газового обладнання в приватних будинках і квартирах - несуть їх власники і балансоутримувачі.
"Тільки здійснення регулярного технічного обслуговування внутрішніх мереж убезпечить споживачів від аварійних ситуацій, - зазначив технічний директор АТ "Хмельницькгаз" Дмитро Дідич. - Наші фахівці, здійснюючи огляд мереж, завчасно виявляють витоки газу на різьбових з'єднаннях і на відключаючих пристроях. При необхідності клієнт може провести ремонт або заміну застарілого обладнання".
У прес-службі зазначили, що технічне обслуговування проводиться відповідно до Правил безпеки систем газопостачання України, а також інструкцій і паспортів заводів-виробників газового обладнання.
"Проводити технічне обслуговування має право вибрана власником або балансоутримувачем компанія, що має всі необхідні дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин і механізмів, обладнання підвищеної небезпеки", - йдеться в повідомленні.
АТ "Хмельницькгаз" має відповідну матеріально-технічну базу та персонал, пропонує свої послуги з проведення технічного обслуговування газових мереж.
"Клієнти можуть подбати про безпеку свого будинку, звернувшись до 104.ua клієнтські простору за місцем проживання і укласти договір на технічне обслуговування. Отримати консультацію можна за телефонами контакт-центру (067) 01 14 104, (0382) 742104", - йдеться в повідомленні.