У грудні 2020 року вже 210 тисяч клієнтів АТ "Хмельницькгаз" зареєстрували Особистий кабінет на сайті 104.ua. Тільки з початку року понад 100 тисяч споживачів приєдналися до цього дистанційного сервісу і платять за доставку газу, вносять показання, а також контролюють рахунок за допомогою єдиної платформи для споживачів газу 104.ua.
Про це повідомляє прес-служба "Хмельницькгазу".
"Зараз п'ятий рік поспіль для клієнтів АТ "Хмельницькгаз" працює єдиний сервіс споживачів газу 104.ua. За цей час розроблено та впроваджено близько десятка онлайн-сервісів: мобільні додатки, СМС-інформування, вайбер і телеграм-боти та ін", - йдеться в повідомленні.
Однак, за словами прес-служби, Особистий кабінет на сайті 104.ua. залишається найпопулярнішим з усіх і інформативним.
"Карантин і зручність наших дистанційних сервісів стимулювали вже більше половини споживачів перейти в онлайн, - відзначає комерційний директор АТ "Хмельницькгаз" Олександр Надольний. - Адже саме ці віддалені сервіси 104.ua допомагають берегти здоров'я і час, а також управляти рахунками: батьків, родичів, літніх людей навіть з різних областей".
У прес-службі зазначили, що зараз клієнти АТ "Хмельницькгаз" і в найвіддаленіших селах, при наявності інтернету, успішно користуються Особистим кабінетом на сайті 104.ua.
"Адже не потрібно їхати в район, чекати паперової квитанції або телефонувати в Контакт-центр, тому що Особистий кабінет - завжди під рукою в постійному доступі з усією необхідною інформацією", - йдеться в повідомленні.