ua en ru

"Харківгаз" відкрив другий сучасний центр обслуговування клієнтів

"Харківгаз" відкрив другий сучасний центр обслуговування клієнтів Ілюстративне фото (УНІАН)

Компанія системно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів

26 грудня АТ "Харківгаз" відкрило другий сучасний центр обслуговування клієнтів у м. Дергачі. Тепер понад 35 тис. клієнтів компанії зможуть швидко і без черг отримати весь спектр послуг. Про це повідомляє прес-служба компанії.

"Першим клієнта зустрічає адміністратор. Він надає консультації із загальних питань, а в разі необхідності, направляє споживача до профільного фахівця. Так само адміністратор допомагає клієнтам зареєструватися в Особистому кабінеті і знайомить з дистанційними сервісами компанії. В центрі обслуговування працює електронна черга. Прийом проводять відразу 4 менеджера і керівник центру обслуговування", - йдеться в повідомленні.

У прес-службі зазначили, що в Центрі обслуговування клієнтів АТ "Харківгаз" можна вирішити будь газове питання, отримати професійну консультацію фахівців, замовити послуги з установки, заміни газового обладнання, укласти договір на технічне обслуговування газових мереж, звірити стан особового рахунку, дізнатися про онлайн-послуги АТ "Харківгаз"

"Прийом клієнтів здійснюється за адресою: р. Дергачі, вул. Каштанова, 5. Режим роботи з вівторка по суботу з 8:00 год. о 17:00 год. Перерва з 12-00 год. з 13-00 год. Неділя і понеділок вихідні дні. АТ "Харківгаз" системно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів. Крім центрів обслуговування, вирішити питання можливо через Особистий кабінет, мобільні додатки 104Mobile і 104 Mobile Light, чат бот 7104 в Viber, контакт-центр АТ "Харківгаз", - йдеться в повідомленні.