У Харкові відкрили перший центр обслуговування споживачів газу
За даними "Харківміськгазу", у новому центрі створені всі умови для комфортного перебування споживачів
У Харкові відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів, який розташований за адресою Гімназійна набережна, 18а. Про це повідомляє прес-служба "Харківміськгазу".
Відзначається, що в новому центрі створені всі умови для комфортного перебування споживачів. Зокрема, введена автоматизована "електронна черга", яка дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки і зменшити час очікування. Про наявність і номери вільних консультантів споживачів інформують спеціальні електронні табло і голосові повідомлення. У залі клієнтів обслуговує 22 кваліфікованих спеціаліста.
Адміністратор допомагає відвідувачам скористатися терміналом електронної черги, а також підкаже, як користуватися сенсорними моніторами "тонкий клієнт" у зоні самообслуговування, зареєструватися в Особистому кабінеті або зробити оплату через платіжні термінали.
"Відтепер сучасні технології обслуговування та зручне розташування Центру обслуговування клієнтів дають споживачам можливість заощадити час, спростити процедуру отримання послуг, а також своєчасно отримувати всі нововведення", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Рита Чорнобай.