Вантажовідправники і пасажири зможуть стежити за поїздами "Укрзалізниці" в реальному часі
Єдина автоматизована система управління перевезеннями, яку «Укрзалізниця» запустила 7 липня, надає клієнтам сучасні сервіси з оформлення документів і контролю за вантажними вагонами. Про це повідомляє прес-служба відомства.
Зокрема, впровадження системи спрощує вантажовласникам та вантажовідправникам роботу з електронними перевізними документами у внутрішньому і транзитному сполученні. Митна та прикордонна служби в портах і на прикордонних станціях тепер заздалегідь зможуть бачити транзитні та експортні вантажі, що йдуть в напрямку державного кордону, і, відповідно, зможуть краще спланувати свою роботу.
«Крім того, відтепер оператори та власники рухомого складу отримають повну інформацію про власні вагонах, зможуть контролювати проходження вагонів і збереження вантажів. Клієнти залізниці зможуть спостерігати за рухом вантажів на всьому шляху прямування, а вантажовласник отримає своєчасне повідомлення про прибуття вантажу», - відзначає «Укрзалізниця».
В результаті впровадження єдиної автоматизованої системи стає можливою більш ефективне планування логістики залізничних перевезень, зокрема, організація роботи по переадресації вантажів по шляху слідування. Більш ефективно буде плануватися і подача порожніх вагонів під навантаження за заявками вантажовласників.
За словами начальника ДП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ) Володимира Мурзіна, «Укрзалізниця» буде надавати інформацію про рух пасажирських і приміських поїздів також пасажирам.
«З часом планується оперативне інформування пасажирів та зустрічаючих про місцезнаходження поїзда і його проходження графіком. Подібні експерименти з потягом Київ-Харків вже проводилися на Південній залізниці. Ми розуміємо, що це цікавить громадськість, тому якщо ми досягнемо необхідної повноти і якості даних по пасажирським, а з часом і приміським поїздам - обов'язково будемо надавати цю інформацію громадянам», - повідомив начальник ГІОЦ «Укрзалізниці».
Володимир Мурзін також розповів, що з метою визначення місцезнаходження локомотивів і поїздів в липні в ГІОЦ «Укрзалізниці» був встановлений телематичний сервер обробки інформації систем супутникової навігації (ССН). Сервер отримує інформацію від встановленого на локомотивах обладнання ССН. Паралельно під нові навігаційні системи модернізується 21 локомотивне депо. Станом на 30 липня встановлено 143 одиниці систем супутникової навігації, що дозволяють відслідковувати дислокацію рухомого складу на електронній схемі. Всього залізничники планують встановити на локомотивах близько 2 тисяч ССН.