Систему планують впровадити протягом трьох місяців
Голова Верховної Ради України (ВРУ) Володимир Гройсман прогнозує введення системи електронного документообігу в парламенті протягом трьох місяців. Про це він сказав в ході погоджувального засідання керівників фракцій Ради.
"Я думаю, що протягом трьох місяців ми проведемо такі технічні зміни", - зазначив спікер.
Він підкреслив, що система сприятиме максимальній прозорості та якості роботи парламентаріїв і допоможе заощадити кошти.
"Ми витрачаємо більше грошей, ніж могли б, якби були модернізовані", - додав Гройсман.
Нагадаємо, 1 жовтня Гройсман запропонував створити в Раді електронний документообіг.
Спікер пояснив, що проект закону передбачає, що всі законопроекти, супровідні документи, порядок денний та інші документи, які виносяться на розгляд в зал, будуть розміщуватися на офіційному веб-сайті парламенту, а депутатів про це будуть повідомляти по електронній пошті.
Згідно з інформацією голови Ради, за 8 місяців 2015 р. на забезпечення народних депутатів документами для розгляду на пленарних засіданнях було витрачено майже 15 тонн паперу, що складає в грошовому еквіваленті більше 190 тис. грн.