Для переходу на електронний документообіг потрібне відповідне обладнання
Парламент переходить в електронний формат роботи з вересня 2016 року. Про це повідомив спікер Верховної Ради України Володимир Гройсман в ході презентації програми модернізації парламенту, передає кореспондент РБК-Україна.
"Нам треба навчання персоналу, нам треба зробити так, щоб нова система не вступала в конфлікт з персоналом... з вересня місяця... розпочинаємо вже впровадження цієї системи у всі автоматизовані робочі місця",- повідомив Гройсман.
Голова ВР зазначив, що для переходу на електронний документообіг потрібне відповідне обладнання.
"Ми переходимо на електронний документообіг і для цього нам потрібне відповідне обладнання, яке дозволяє дуже швидко сканувати всі документи і переводити їх у безпаперовий вигляд",- зауважив спікер та додав, що в рамках переходу до електронної роботи модернізовано 1 тисячу робочих місць.
Нагадаємо, Рада підготувала автоматизовану залу для проведення роботи комітетів.