Американський сервіс колективних знижок Groupon скасував роуд-шоу, або презентацію своїх цінних паперів, інвесторам і змінив дату першої публічної продажу акцій (IPO) через нестабільність на світових фондових ринках. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Керівництво сервісу мотивує своє рішення тим, що на сьогоднішній день інвестори побоюються вкладень у фондові активи через останні коливань фінансового ринку в США і Європі і нестабільності деяких сфер Інтернет-бізнесу.
Нагадаємо, інтернет-компанія Groupon Inc 2 червня поточного року подала заявку на проведення публічного розміщення акцій (IPO) і сподівалася виручити в ході його 750 млн дол.
Компанія Groupon була заснована в 2008 р. і дозволяє зареєстрованим користувачам купувати знижки на різні товари та послуги. В даний час Groupon представлена в 29 країнах світу, а кількість користувачів порталу досягає 13 млн чоловік. У серпні 2010 р. Groupon Inc. вийшла на російський та японський ринки: компанія придбала російський аналог Groupon - компанію Darberry і японську Qpod.