Анатолій Гриценко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 7 млн 135,4 тис. грн.
Анатолій Гриценко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 7 млн 135,4 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Гриценко, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Гриценко витратив - 2 млн 072,9 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 3 млн 126,8 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 217,5 тис. грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 1 млн 718,09 тис. грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Гриценко проголосували 989 тис. 029 виборців (або 5,48%). Таким чином, на кожен отриманий Гриценко голос прийшлося по 7 грн 21 коп. з витрачених ним на вибори 7,1 млн грн.