Нардеп зазначив, що законопроект №8125 розроблявся за підтримки ЄБРР та Світового банку
Будівництво нових доріг та реалізація будь-яких інших інфраструктурних проектів в рамках державно-приватного партнерства на умовах концесії перебуватиме під повним контролем з боку держави задля захисту інтересів українських споживачів. Про це заявив перший заступник голови парламентської фракції "Блоку Петра Порошенка" Ігор Кононенко, відповідаючи на запитання журналістів щодо ухваленого Верховною Радою законопроекту №8125.
"Важливість нового Закону "Про концесії" важко переоцінити, адже об’єкти інфраструктури з одного боку матимуть конкретного господаря, який вкладатиме кошти в їхній розвиток, розбудову та утримання, а з іншого – діяльність концесіонера та якість виконаних ним робіт контролюватиметься державою. Безумовно, що від такого партнерства виграватимуть насамперед споживачі – тобто ми з вами", – заявив Ігор Кононенко та зазначив, що законопроект №8125 розроблявся за підтримки ЄБРР та Світового банку.
За словами народного депутата, досвід багатьох країн свідчить про те, що залучення приватного капіталу до фінансування та управління інфраструктурними об’єктами на умовах державно-приватного партнерства є одним з найефективніших шляхів покращення об’єктів державної та комунальної власності.
Нагадаємо, у вівторок, 3 квітня, Верховна Рада прийняла за основу проект Закону України "Про концесії", який створює законодавчу базу для об’єднання державних ресурсів та приватного капіталу для розбудови і модернізації інфраструктурних об′єктів.