Держкомзем наказом №631 встановив оформлення права спадщини на земельну ділянку без наявного держакту спадкодавця. Про це повідомляє прес-служба Держкомзему. За інформацією відомства, нововведення здійснюється в рамках проекту Світового банку "Видача державних актів на право власності на землю в сільській місцевості та розвиток системи кадастру".
Відтепер новий державний акт (на ім'я спадкодавця) замість втраченого, зіпсованого або пошкодженого видається спадкоємцю на запит нотаріуса - той може витребувати його як документ, необхідний для вчинення нотаріальних дій. Видача нового акта здійснюється протягом 15 робочих днів з дня отримання територіальним органом Держкомзему запиту нотаріуса та відповідних матеріалів.
"Треба написати заяву до відповідного територіального органу Держкомзему про втрату чи пошкодження акта. А до заяви додати: копію документа, на підставі якого набуто право на землю; копію акта приймання-передавання межових знаків на зберігання; копію акта перенесення на місцевість меж охоронних та санітарно-захисних зон, зон санітарної охорони і особливого режиму використання земель - якщо такі є в межах ділянки, що успадковується. Окрім того, землевласник (землекористувач) має розмістити в місцевих друкованих ЗМІ повідомлення про втрату акта та очікувати протягом місяця від дня публікації, чи не надійде ніяких повідомлень", - повідомив директор Департаменту землеустрою та земель сільськогосподарського призначення Держкомзему України Олександр Краснолуцький.