Технічний стан машин мають перевіряти діагностичні станції, які пройшли атестацію. Якщо несправностей не виявлено, діагностична стація сама видаватиме талон і протокол проходження перевірки технічного стану, а також в електронному вигляді повідомлятиме МВС. Якщо несправності будуть - діагностична станція видаватиме протокол про проходження перевірки та свій висновок. Така схема техогляду запропонована в законопроекті, розробленому Держкомпідприємництвом, повідомляє прес-служба відомства.
Вся процедура, згідно із законопроектом, має зніматися на камеру, а записи зберігатися не менше ніж 2,5 роки. Базова плата за проходження перевірки регулюватиметься Кабінетом міністрів відповідно до методики розрахунку вартості послуг із перевірки технічного стану колісних транспортних засобів. Водночас талон ТО має видаватися безкоштовно, друкуватися на звичайному папері і не бути папером суворої звітності або обліку (без голограми).
Законопроектом також передбачене створення Єдиного державного реєстру колісних транспортних засобів, який об'єднає всі існуючі нині інформаційні бази МВС. Його розпорядником буде Міністерство внутрішніх справ. Дані про проходження автоперевірки технічного стану до реєстру передаватимуться безкоштовно і доступ до нього буде вільним.
Відповідно до законопроекту, станції діагностики підлягатимуть акредитації. В разі «неправильної» видачі документа про проходження перевірки технічного стану, станції діагностики нестимуть адміністративну відповідальність і за власний рахунок проводитимуть повторну діагностику.
Також передбачається скасування необхідності нотаріально завіреної довіреності на керування авто. Разом з тим, у разі порушення штрафи сплачуватиме власник машини, а не той, хто був за кермом.