Державіаслужба виявила, що AtlasJet не виконує внутрішніх рейсів
Після того, як авіакомпанією AtlasJet України було виконано рейс Київ-Львів-Київ, голова Державної авіаслужби України написав лист до авіакомпанії, де повідомив, що оскільки AtlasJet Україна не експлуатує внутрішні лінії, всі права на них (крім Київ-Львів-Київ) будуть анульовані. Про це написав на своїй сторінці в Facebook юрист Андрій Гук, який представляє інтереси AtlasJet України.
"Державіаслужба виявила, що AtlasJet не виконує внутрішніх рейсів! І попросила пояснення, інакше наступною комісією права будуть анульовані", - написав він.
Він також зазначив, що 11 червня компанія AtlasJet України направила у відомство листи, щоб з'ясувати, веде Державіаслужба статистику фактичного використання прав на повітряні лінії такими авіакомпаніями як МАУ, Роза Вітрів, Авіалінії Харкова та інші чи ні.
"Ми також повідомили Державіаслужбі, що у Авіаліній Харкова, згідно з реєстром повітряних суден, відсутні повітряні судна та кількість ліній, які експлуатуються останні 12 місяців, дорівнює абсолютному нулю", - зазначив він.
За його словами, у відповіді на запит повідомлялося, що у авіакомпаній сьогодні взагалі 434 права на повітряні лінії і відповідь на запит про їх фактичне використання вимагає більшого часу.
"9 жовтня 2014 р. проходила комісія по старому вже 245 наказу Мінінфраструктури. У матеріалах до цього засідання була приведена інформація щодо фактичного використання заявниками їх прав на лінії, а саме: МАУ: 190 прав, використовує - 80, Роза вітрів має 26, використовує - 10 Візз Ейр: 48-26, Дніпроавіа 61-17, Авіалінії Харкова: 12-0 т.д. Риторичне питання: МАУ отримало вчора лист від Державіаслужби про можливість анулювання їх 110 прав у зв'язку з тим, що вони фактично не експлуатуються? А Роза Вітрів або Дніпроавіа?", - додав Гук.
За його словами, Державіаслужба працює тільки з однією метою - знищити будь-які паростки конкуренції.
"Ні згода з правилами Державіаслужби, ні відмова від київських напрямків і згода почати польоти зі Львова, ні відгуки інших заявок в ЄС та інші країни, ні згода перереєструвати компанію на українського громадянина - нічого не призводить до хоча б одного адекватного кроку назустріч. Висновки зроблено, будемо діяти з остаточним розумінням, що Державіаслужба не хоче бачити в Україні ще одного авіаперевізника з реальними інвестиціями і можливостями", - додав юрист.
Нагадаємо, у квітні повідомлялося, що Atlasjet України домовився з Мінінфраструктури про відкриття 29 міжнародних та внутрішніх рейсів, базовим аеропортом буде Львів.