Контакт-центр Міністерства охорони здоров'я щодо протидії поширенню COVID-19 за два тижні отримав понад 37 тисяч дзвінків. У МОЗ назвали найбільш часті скарги українців.
Про це розповів заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер під час брифінгу.
"За два тижні роботи операторів ми зрозуміли, що щодня необхідно покращувати роботу, змінювати алгоритми, стежити за якістю відповідей та консультувати так само наших операторів щодо новин, які щодня з'являються у нашій сфері", - зазначив заступник міністра.
За його словами, до роботи в контакт-центрі залучено близько 150 операторів. Вони пройшли спеціалізоване навчання за методом роботи, реєстрації звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.
Зазначено, що найчастіше на гарячу лінію звертаються з приводу:
За словами Кучера, найбільше число звернень на гарячу лінію зафіксовано в Київській області - 18%, Києві - 14%, Дніпропетровській області - 9,6%, Харківській області - 6% і Черкаській області - 5,3%.
Нагадаємо, станом на 11 листопада в Міністерстві охорони здоров'я повідомляли про 27 тисяч дзвінків на гарячу лінію міністерства.
Як писало РБК-Україна, в Україні за минулу добу заразилися 12 496 осіб. Найбільше випадків у Києві.