Стало відомо, що з 18 жовтня сервіс DoubleClick корпорації Google, що дозволяє розміщувати рекламу на різних партнерських сайтах, буде також мати доступ до рекламним можливостям Facebook. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".
Стало відомо, що з 18 жовтня сервіс DoubleClick корпорації Google, що дозволяє розміщувати рекламу на різних партнерських сайтах, буде також мати доступ до рекламних можливостей Facebook. Про це повідомляє телеканал "Росія-24".
Раніше клієнтам сервісу DoubleClick, придбаного в 2007 р. корпорацією Google за 3,1 млрд дол., щоб запустити рекламну кампанію в соціальній мережі, доводилося оплачувати її окремо, безпосередньо на сайті Facebook.
Тепер же рекламодавці, які користуються сервісом Google, зможуть отримати доступ до можливостей запущеної рік тому рекламної платформи аукціонного типу Facebook Exchange, яка дозволяє зорієнтувати оголошення з урахуванням поведінки користувачів на сторінках соцмережі, так і за її межами.
Повідомлення про несподівану співпрацю двох жорстко конкуруючих за рекламний ринок інтернет-гігантів, що з'явилося на тому тижні в блозі сервісу DoubleClick, викликало подив у багатьох експертів.
Тим не менш, угода між соціальною мережею і пошукачем має принести користь всім учасникам: Facebook зможе продавати більше реклами, Google - отримувати відсоток від транзакцій, а рекламодавці отримають більше можливостей.
Старший менеджер по продукту Google Пайам Шоджей зазначив у своєму блозі, що співпраця відіграє ключову роль в успіху корпорації. Прес-секретар Google повідомив пресі, що компанія задоволена досягнутим угодою.
За даними дослідження Business Insider, обсяг реклами в соціальних медіа останнім часом зростає величезними темпами. Рекламний ринок в соціальних медіа з'явився зовсім недавно, і поки на нього припадає від 1% до 10% рекламного бюджету компаній.
Але є всі підстави вважати, що ця частка різко збільшиться. Згідно з прогнозом BIA/Kelsey в 2017 р. рекламний ринок у соціальних мережах сягне 11 млрд дол. (у минулому році він склав 4,7 млрд дол).