Google займає дві третини американського ринку пошуку
Google утримує лідерство на американському ринку інтернет-пошуку. Microsoft добилася зростання своєї частки, в той же час Yahoo! зіткнулася із зниженням показників. Про це повідомляє аналітична компанія ComScore, передає "Росія 24".
СomScore повідомила, що в жовтні Google займала частку 66,9%, Microsoft фінішувала на другому місці з результатом 18,1%. Yahoo! вдалося отримати лише 11,1%, а слідом за нею йдуть Ask з 2,6% і гігант з минулого AOL з 1,3%. Загальна кількість пошукових запитів, що мали сенс, склалося 19,3 млрд. Це означає, що на Google припадає 12,9 млрд, на Microsoft з її Bing - 3,5 млрд, а Yahoo! скористалися 2,2 млрд разів.
Позиції компаній на ринку практично не змінилися з минулого кварталу. Проте важливо відзначити, що Yahoo! втрачає частку вже декілька років підряд. У грудні 2011 р. це призвело до того, що Bing змістила її з другого місця. Ще півтора роки тому 16% пошукових запитів користувачі відправляли з порталу Yahoo!. До вересня 2012 р. частка зменшилася до 12%.
Якщо враховувати, що зараз вона ледве перевищує 11%, можна дивитися на ситуацію з двох сторін. Компанія, як і раніше, здає позиції, але в той же час динаміка виправилася, після того, як портал зосередився на розвитку сервісів, не пов'язаних безпосередньо з інтернет-пошуком.
Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована 1998 року Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, у 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол. В даний час Google займає більше 80% світового ринку пошукових запитів, основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google.
Крім інтернет-пошукача, Google володіє найпопулярнішим у світі відеохостингом YouTube, управляє поштовим сервісом Gmail, соціальною мережею Google+, розробила операційну систему Android для мобільних пристроїв.