Google в цьому році стане лідером ринку рекламних медіабанерів. За прогнозами eMarketer Inc., компанія заробить 2,31 млрд дол. на розміщенні інтерактивної реклами, що містить графічний контент і відео, і доведе свою ринкову частку до 15,4%, повідомляє телеканал "Росія 24".
На другому місці Facebook, у якої 2,16 млрд дол., або 14,4%. Слідом ідуть Yahoo!, Microsoft і AOL. Зростанню впливу Google сприяло збільшення кількості рекламних роликів на просторах дочірнього проекту YouTube.
Експерти eMarketer прийшли до висновку, що компанія зуміє всидіти одразу на трьох стільцях: крім ринку банерів вона буде лідером у мобільній рекламі завдяки сервісу AdMob, придбаному в 2009 р., і, звичайно, Google гарантовано перше місце по доходах від реклами, "прив'язаної" до інтернет-пошуку.
Однак, якщо повернутися до інтерактивних банерів, то тут аналітики відзначають: ні Google, ні Facebook в підсумку не досягли бажаного результату за підсумками року, оскільки великі бренди намагалися утримуватися від дорогих кампаній в інтернеті.
У майбутньому році гіганти ринку зроблять упор на мобільну рекламу, що підтверджують новини від Facebook. Соціальна мережа напередодні повідомила, що розраховує значно збільшити дохід за рахунок розміщення рекламних оголошень в сторонніх додатках для мобільних пристроїв. Новий сервіс перебуває на стадії тестування.
Читайте також: Google придбає німецького розробника програмного забезпечення Nik Software