Google потроїла витрати на поглинання до 4,2 млрд дол
Американська Google збільшила витрати на поглинання більш ніж у три рази. У першій половині 2014 р. вони склали 4,2 млрд дол. Інвестиції інтернет-компанії спрямовані на розширення послуг, передає "Росія 24".
Найбільший у світі онлайн-рекламодавець витратив 3,2 млрд дол. на розробника пристроїв для "розумного" будинку Nest Labs в лютому. Крім цього, Google зробила ряд покупок ще на 1 млрд дол. в перші шість місяців цього року, повідомляє Bloomberg. Роком раніше витрати "корпорації добра" на поглинання інших підприємств становили лише 1,3 млрд дол.
Надані цифри щодо витрат за першу половину 2014 р. виключають ще більше 1 млрд дол., які Google заплатить за розробника домашніх камер DropCam і постачальника зображень із супутника Skybox Imaging. Обидві ці угоди будуть закриті пізніше, тому не увійшли до звіту за перше півріччя.
Зростаючий апетит Google пов'язаний з бажанням компанії Ларі Пейджа розширити сферу діяльності і підтримати основний бізнес, пов'язаний з веб-серфінгом і онлайн-рекламою. Придбання Google в цьому році зачіпають майже всі високотехнологічні сфери, починаючи із дронів і термостатів, закінчуючи відеохостингами.
За словами представників Google, придбання розширюють досвід компанії у різних галузях, а також допомагають удосконалювати технології. Як наслідок, це впливає на якість і кількість наданих послуг і сервісів.
Нагадаємо, що чистий прибуток Google за підсумками II кварталу 2014 р. зріс на 6% порівняно з аналогічним періодом роком раніше - до 3,42 млрд дол. Чистий прибуток за три місяці, що завершилися 30 червня, склав 3,42 млрд дол., або 4,99 дол. в розрахунку на акцію, порівняно із 3,23 млрд дол., або 4,77 дол. на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року. Прибуток без урахування разових факторів збільшився до 4,18 млрд дол., або 6,08 дол. на акцію.
Виручка за звітний період досяг 15,96 млрд дол., що на 21% більше суми у 13,11 млрд дол., що була отримана роком раніше. При цьому скоригована виручка Google (без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку) в минулому кварталі збільшилася на 14,1% до 12,67 млрд дол. Опитані Thomson Reuters аналітики прогнозували виручку в розмірі 15,62 млрд дол.
Аналітики, опитані FactSet, в середньому прогнозували скоригований прибуток компанії на рівні 6,23 дол. на акцію при скоригованій виручці в 12,32 млрд дол. Консенсус-прогноз для загальної виручки становив 15,72 млрд дол.
Збиток, куди відноситься діяльність продаваної Motorola, скоротився із 454 млн дол. в минулому році до 68 млн дол. Виручка Motorola склала 1,73 млрд дол. Зараз цей розробник мобільних телефонів готується стати частиною Lenovo, яка заплатила за цей актив 2,91 млрд дол. Операцію з Google планується закрити до кінця 2014 р.
Операційний дохід компанії у II кварталі 2014 р. склав 4,26 млрд дол., або 27% від виручки (у II кварталі 2013 р. - 3,47 млрд дол., або 26% від виручки).
Приблизно 14,36 млрд дол. виручки Google припало на рекламу: цей показник виріс на 19,7%. Число платних "кліків" з інтернет-реклами, що розміщується на майданчиках Google та її партнерів, зросла на чверть у звітному періоді, хоча вартість рекламного кліка знизилася на 6%.
Обсяг готівки та їх еквівалентів у компанії на кінець кварталу склав 61,2 млрд дол. Однак Google попередила про плани продовжити значні витрати капіталу, не вказавши, з якою метою. Штат Google налічує понад 52 тис. осіб.
Нагадаємо, Google створила нову команду з досвідчених фахівців у сфері інформаційної безпеки під назвою Project Zero, завданням якої буде пошук вразливостей в Інтернеті.