Компанія Google включила у сервісі Gmail нову папку "Вхідні", яка тепер розбита на категорії. Новий інтерфейс Gmail дозволяє розмістити над основним вікном п'ять вкладок, які розбивають папку "Вхідні" на різні категорії.
Компанія Google включила у сервісі Gmail нову папку "Вхідні", яка тепер розбита на категорії. Новий інтерфейс Gmail дозволяє розмістити над основним вікном п'ять вкладок, які розбивають папку "Вхідні" на різні категорії.
Логічно припустити, що система має бути схожа на роботу з мітками, за тим винятком, що їй можна навчитися і для неї не потрібно прописувати кожен крок. Іншими словами, користувач міг би сортувати листи по категоріях, просто розкидаючи їх по папках, а нову кореспонденцію Gmail пробував би відсортувати самостійно.
Читайте також: Google в офісах - огляд світових штаб-квартир інтернет-гіганта
Перевагу такої системи над мітками відчули б ті користувачі, які працюють з великими обсягами пошти і створення фільтрів для неї може зайняти багато часу.
Google пропонує користувачеві п'ять категорій: "Основні", "Соцмережі", "Реклама", "Оновлення" і "Форуми". Самостійно створити категорію не можна. Тобто, в Gmail придумали свою модель роботи папки "Вхідні" і пропонують або скористатися нею, або ні.
Читайте також: Google представила в Дубліні нове архітектурне творіння (фото)
Можливо, в Google вважають, що такий підхід підвищує продуктивність, дозволяє простіше розбирати пошту.
Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована в 1998 р. Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, у 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол. Займає понад 80% світового ринку пошукових запитів. Основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google.
Крім інтернет-пошуковика, компанія володіє найпопулярнішим у світі відеохостингом YouTube, управляє поштовим сервісом Gmail, соціальною мережею Google+, розробила операційну систему Android для мобільних пристроїв. У 2012 р. чистий прибуток компанії виріс на 10,2% і склав 10,74 млрд дол.