Політики Республіканської партії у 2014 році отримали 52% пожертвувань, зроблених високотехнологічними компаніями каліфорнійської Кремнієвої долини, тоді як на демократів припало 48%. В останньому політичному циклі цей бізнес став давати більше грошей республіканцям. Компаніям потрібна політична підтримка в період, коли федеральна влада розглядає ключові для галузі питання.
У 2010 році співвідношення пожертвувань від компаній Кремнієвої долини було наступним: демократи отримали 55%, а республіканці - 45%, пише The Financial Times з посиланням на дані Центру відповідальної політики. У поточному політичному циклі бізнес високих технологій направив на політичне лобіювання 22,5 млн дол. Це незначна сума порівняно зі 121 млн дол., пожертвуваними інвестиційним бізнесом, але, як зазначає видання, свідчить про зростаючий інтерес Кремнієвої долини до подій у Вашингтоні.
Для високотехнологічної галузі важливі обговорювані в Конгресі США законопроекти в податковій сфері, про візові квоти на іноземних фахівців і про взаємини з розвідувальним співтовариством. Наприклад, в поточному виборчому циклі, за даними Центру відповідальної політики, Google пожертвував на політичні цілі 1,43 млн доларів. Це більше, ніж у Goldman Sachs, що віддала політикам 1,4 млн дол., хоча у 2010 році банківська група витратила на лобіювання в Конгресі в три рази більше, ніж пошуковик.
У США пожертвування політикам робляться через комітети політичної активності, які можуть створюватися і при окремих компаніях. Хоча у Кремнієвій долині традиційно підтримують демократів, але топ-менеджмент інноваційних компаній дедалі частіше в інтересах бізнесу звертає увагу на республіканців, які виступають за обмеження державного втручання, посилається The Financial Times на думку політконсультанта Ріда Гейлена.
Згідно із представленими виданням даними, лідерство з політичних пожертвувань у Кремнієвій долині зберігає Microsoft (1,78 млн дол.). Також великі суми політикам віддали співробітники Facebook (375 тис. дол.) і Amazon (177 тис. дол.). Комітети політичних дій за останній час були створені в таких компаніях як Twitter і Yelp. В Apple і Uber також витрачають дедалі більше на лобіювання, зазначає видання.
Серед приватних донорів із Кремнієвої долини, за даними Федеральної виборчої комісії, лідирують голова ради директорів Google Ерік Шмідт (508,4 тис. дол.), засновник LinkedIn Рід Хоффман (205,4 тис. дол.), засновник PayPal Пітер Тіль (188 , 4 тис. дол.) і засновник Microsoft Білл Гейтс (82,5 тис. дол.).
Найбільшим реципієнтом пожертвувань від високотехнологічних компаній, за даними Центру відповідальної політики, що наводить видання, є сенатор-демократ від Нью-Джерсі Корі Букер, який отримав у поточному виборчому циклі 364,45 тис. дол. Також значні суми були перераховані до фондів голови юридичного комітету Палати представників, республіканця від штату Вірджинія Боба Гудлатта і спікера Палати представників Джона Бейнера.
Нагадаємо, як повідомлялося, чистий прибуток Google за III квартал знизився більш ніж на 5% - до 2,81 млрд дол.