Google, Facebook, Twitter та інші технічні і рекламні компанії затвердили спеціальну угоду
Google, Facebook, Twitter та інші технічні і рекламні компанії взяли на себе зобов'язання втілювати нові заходи і інвестувати в технології для боротьби з поширенням фейкових новин в мережі в Європі. Про це повідомляє Bloomberg.
Згідно з інформацією агентства, спеціальний альянс, до складу якого входять компанії Mozilla Corp і інші рекламні організації, представлять свій кодекс поведінки Європейській комісії.
Раніше компанії закликали представити план щодо того, як скоротити поширення фейкових новин в інтернеті, якщо їм не вдасться зменшити рівень дезінформації. Зазначається, що пропозиція надійшла на тлі тиску США і Євросоюзу на підтримувані Росією компанії, які поширювали дезінформацію в інтернеті для впливу на вибори президента США в 2016 році і голосування за Brexit у Великобританії.
Зокрема, згідно з планом, компанії будуть інвестувати в продукти, технології та програми, які допомагають людям в Європі приймати рішення, коли вони стикаються з новинами в інтернеті і визначити пріоритет автентичної інформації в рейтингах пошуку.
Повідомляється, що європейські чиновники мають намір запобігти повторенню проблеми напередодні виборів в ЄС наступної весни.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що представники найбільших технологічних компаній США проведуть таємну зустріч з підготовки до проміжних виборів у США.
Крім того, соціальна мережа Twitter додала процедуру сертифікації замовників політичної та соціальної реклами.