Функцію First Click Free замінить Flexible Sampling, яка має привернути читачів до платного контенту
Пошуковий сервіс Google цього тижня відмовиться від використання функції First Click Free, яка давала безкоштовний доступ до платного контенту видань, які розповсюджуються за передплатою. Про це йдеться в офіційному повідомленні Google.
"З поточного тижня перший клік перестає бути безкоштовним, тобто видавництва більше не зобов'язані надавати щонайменше три вільні публікації на день через Google Search і Google News до того, як користувача запросять оплатити матеріали видання", - йдеться в повідомленні.
Наголошується, що First Click Free замінить функція Flexible Sampling, яка має залучити читачів до платного контенту.
Flexible Sampling дає можливість виданню самостійно визначати кількість статей, які користувачі можуть отримувати безкоштовно.
"У довгостроковій перспективі ми створюємо набір продуктів і послуг, які повинні допомогти видавцям новин охопити нову аудиторію, оформити передплату та в підсумку збільшити доходи видання", - заявили в Google.
Нагадаємо, у Конгресі Сполучених Штатів 1 листопада проведуть публічні слухання за участю представників Facebook, Google і Twitter, щоб краще зрозуміти, як Росія використовувала онлайн-інструменти і платформи, щоб посіяти розбрат і вплинути на вибори" в США.