ua en ru

Goodyear займається тестуванням шин з автоматичним регулюванням тиску

Представник компанії Goodyear повідомив журналістам, що в надрах виробничого комплексу зараз ведеться тестуванням шин для вантажних автомобілів, які будуть самостійно регулювати внутрішньої тиск.

Представник компанії Goodyear повідомив журналістам, що в надрах виробничого комплексу зараз ведеться тестуванням шин для вантажних автомобілів, які будуть самостійно регулювати внутрішньої тиск. На даний момент в більшості своїй регулювання в автомобілі виконує бортовий комп'ютер, а також система електронасосів. Якщо їх виключити, вдасться скоротити витрату палива майже на 4 відсотки.

опис технології

Здавалося б - не така велика цифра, але для компаній, які займаються міжнародними перевезеннями - це реальна економія. Також представник згадав, що розроблювані шини є всесезоннимі. Як тільки вони з'являться в продажу (слід очікувати в середині 2015 року), їх можна буде придбати на сайті rezina.ua/shiny/vsesezonka/.

Технологія, за допомогою якої шини вантажних автомобілів будуть самостійно регулювати внутрішньої тиск, досить проста. Все колеса, розміщені паралельно між собою, будуть підключені до одного повітряному резервуару. За рахунок цього тиск між ними зможе рівномірно розподілятися навіть в тих випадках, коли одна сторона автомобіля наїде на купину, а друга виявиться практично «в повітрі».

В свою чергу бортовий комп'ютер буде лише контролювати тиск між усіма резервуарами. На тих автомобілях, де використовуються спарені не ведуть мости, резервуар встановлюватиметься на 4-6 коліс. А ось пневматичний насос підкачувати автошини буде тільки під час зупинки транспортного засобу (а точніше, під час першого запуску двигуна після простою).
перші тести

За словами представника, перші тести вже проводяться. Ними займаються американські і канадські компанії, що спеціалізуються на міжнародних перевезеннях. Тести будуть тривати протягом 18 місяців (можна говорити про те, що почалися вони ще на початку 2014 року). На жаль, їх результати поки залишаються невідомі.

Варто згадати, що в 2009 році компанія BridgeStone займалася випуском подібних покришок, але для легкових автомобілів з маленьким діаметром колісних дисків. У підсумку гума 14 так і не стала популярною серед пересічних покупців. І причина тому - ціна, все ж шини стояли майже в 4 рази дорожче звичайного комплекту. Згодом технологію на «озброєння» взяли лише деякі гоночні команди класу Formula 2.0.