Голубченко: Киянам, незалежно від їх політичної орієнтації, слід вносити пропозиції щодо нормалізації життя в центрі столиці
Киянам слід більш активно висловлювати свою позицію щодо акцій протесту, які півтора місяці тривають у центрі столиці, заявив в.о. голови Київської міськдержадміністрації (КМДА ) Анатолій Голубченко.
«До call-центру КМДА надходить багато дзвінків зі скаргами на незручності, викликані масовими акціями на Майдані Незалежності. Люди незадоволені тим, що перекритий проїзд центральними вулицями, мешканці центральних районів скаржаться на гучну музику і антисанітарію. Міська влада просто зобов'язана реагувати на такі звернення. Але головне питання в тому, якою має бути наша реакція. Ми підтримуємо право людей на мирний протест, ми цілком і повністю згодні з заявами про те, що влада повинна чути голос Майдану. Але й сам Майдан має почути голос людей, які не відчувають захоплення від того, що центр столиці знаходиться, по суті , в стані облоги. Тому я пропоную почати діалог між киянами, що підтримують Майдан, і тими, у кого є претензії до організаторів та учасників масових акцій. Міська влада готова виступити модератором такого діалогу. Думаю, всі разом ми зможемо знайти шляхи вирішення існуючих проблем», - сказав Голубченко.
Він запропонував зробити call-центр КМДА майданчиком для пошуку способів цивілізованого співіснування акцій протесту і жителів столиці. «Я реаліст і розумію, що до нас в call-центр дзвонять, в основному, для того, щоб поскаржитися. Люди, які підтримують Майдан, не звертаються до міської влади. Я пропоную змінити ситуацію, адже для нас важлива думка кожного киянина - незалежно від того, яку політичну позицію він займає. Звертаюся до киян, які беруть участь в акціях протесту: якщо у вас є ідеї, як дотримати інтереси всіх киян, телефонуйте на номер 15-51, залишайте повідомлення на сайті гарячої лінії КМДА. Ми повинні чути один одного, тільки тоді можна буде скласти об'єктивну картину того, що відбувається і знайти влаштовують всіх способи повернення ситуації в правове поле», - зазначив Голубченко.
Нагадаємо, директор контактного центру КМДА Єгор Стефанович заявив, що в період новорічних і різдвяних свят суттєво зросла кількість скарг киян на масові акції в центрі столиці. За словами Стефановича, працівники call-центру були змушені виділити ці скарги в окрему графу.