Річний обсяг продажів автомобілів у США з грудня 2009 р. по січень 2011 р., згідно з опублікованою статистикою, склав 12,6 млн, що на 8% більше, ніж роком раніше, передає РБК з посиланням на Associated Press. У минулому році цей показник склав 11,6 млн.
У січні 2011 р. продажі легкових автомобілів і пікапів склали 819 млн 895 тис.. Це на 17% більше торішнього показника. Авторинок США все ще не вийшов на докризовий рівень 2008 р. Тоді, в січні 2008 р., було продано близько 1 млн легкових автомобілів і пікапів. Проте нинішній показник вище даних за 2009 р. і 2010 р. - тоді було продано менше 700 тис. машин.
За обсягом продажів своїх машин у США за підсумками січня 2011 р. лідирують американські General Motors (GM) і Chrysler - зростання продажів автомобілів цих корпорацій становило 22% і 23% відповідно. Крім того, також на 22% зросли продажі південнокорейського Hyundai Motor. За ними йде японська Toyota Motor - її продажі зросли на 17%. Продажі японських Honda Motor і Nissan Motor підросли на 13% і 15% відповідно, обсяг продажів американського автогіганта Ford виріс на 7%.
Аналітики висловлюють побоювання, що подальшому відновленню американського авторинку може перешкодити підвищення ціни на нафту, яке призведе до подорожчання бензину.