З кожним роком все більше закарпатців використовують дистанційні сервіси компанії
У 2017 році контакт-центр ПАТ "Закарпатгаз" опрацював понад 622 тисяч звернень клієнтів компанії. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх кількість збільшилася майже на 40%. Найчастіше клієнти компанії телефонували до операторів контакт-центру для передачі показань газового лічильника та отримання інформації за особовим рахунком. Про це повідомляє прес-служба компанії.
З кожним роком все більше закарпатців використовують дистанційні сервіси компанії, зокрема для передачі показань лічильників газу. Так, тільки у минулому році 26,2 тисяч закарпатців зареєструвалися у веб-сервісі на сайті 104.ua. За допомогою цього сервісу споживачі природного газу Закарпатської області передали показання приладів обліку 402 тисячі разів.
Найчастіше клієнти "Закарпатгазу" передають показання лічильників за допомогою СМС-повідомлення. Так вони поінформували компанію про щомісячні обсяги споживання газу майже 390 тисяч разів. У 152 тисячах випадків показання лічильників газу клієнти передали телефоном, 19,7 тисяч разів закарпатці скористалися послугами голосового меню IVR.
"Ми постійно працюємо над впровадженням зручних сервісів, які полегшують комунікацію клієнтів із компанією. Наприклад цього року ми плануємо презентувати нашим споживачам мобільний додаток для смартфонів, адже кількість користувачів веб-сервісу постійно зростає", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.
Станом на 1 січня поточного року 58,6 тисяч споживачів природного газу Закарпатської області вже зареєстровані у веб-сервісі та користуються послугами власного "Особистого кабінету". З них 15% споживачів за допомогою веб-сервісу не лише передають показання лічильників, а також звертаються й за отриманням консультацій до фахівців компанії. Проте більшість клієнтів для отримання консультацій обрали телефонне звернення до операторів контакт-центру "Закарпатгазу" - впродовж минулого року в такому режимі закарпатці звернулися до операторів контакт-центру 210 тисяч разів.