За рік контакт-центр "Чернігівгазу" обробив понад 287 тис. телефонних дзвінків, 5,3 тис. клієнтів отримали онлайн відповіді через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Більшість звернень - близько 76% стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку, повідомляє прес-служба компанії.
Майже 280 тис. споживачів надали покази лічильників газу, серед яких 63,7 тис., а це 23% обрали відправку СМС на короткий номер 7104, майже 13 тис. вибрали можливість відправки даних на електронну пошту contact@cngas.com.ua, 19,5 тис. скористалися цілодобовим голосовим меню IVR.
"Ми постійно працюємо над вдосконаленням та розширенням можливостей контакт-центру. Одними з останніх новинок стало впровадження цілодобового голосового сервісу і можливість дізнатися про стан особового рахунку, не чекаючи зв'язку з оператором", - повідомив начальник управління клієнтського сервісу Дмитро Лахтіонов. - До речі, багато чернігівців облюбували і активно користуються новою послугою - передачею показань СМС-кою на короткий номер 7104. Тільки за перші 5 днів листопада надійшло майже 12 тисяч повідомлень".
У компанії впевнені, що впровадження системи IVR дозволило споживачам цілодобово тримати зв'язок з газовою компанією в режимі автовідповідача.
Також зазначається, що після кожного інформаційного блоку є можливість повернутися в головне меню і з'єднатися з оператором.