Кожен телефонний дзвінок, який надходить на "104", записується на електронні носії та ретельно опрацьовується диспетчером
У 2017 році бригади аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Закарпатгаз" здійснили майже 12 тисячі виїздів за заявками споживачів області. В середньому за добу служба "104" приймала від клієнтів до 31 виклики. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Частіше за все звернення до АДС пов’язані з проблемами, які виникали через самовільне встановлення чи заміну газового обладнання, недотримання вимог безпеки при користуванні газовими приладами, а також через несправні димові та вентиляційні канали. Традиційно кількість таких викликів зростала з настанням холодів. Так, з початком поточного опалювального сезону кількість виїздів бригад аварійної служби ПАТ "Закарпатгаз" зросла майже вдвічі.
"Найбільша кількість дзвінків, які надходять на номер "104", пов’язана з порушенням правил безпеки під час користування газовими приладами у побуті або залученням до роботи з газовими приладами сторонніх осіб. Проте наша служба завжди готова своєчасно відреагувати на виклик. Аварійні заявки виконуються цілодобово і безкоштовно", - зазначив головний інженер ПАТ "Закарпатгаз" Віктор Водзінський.
Кожен телефонний дзвінок, який надходить на "104", записується на електронні носії та ретельно опрацьовується диспетчером. Після прийому заявки проводять аналіз ситуації та ступінь її загрози. Споживача інструктують як діяти в конкретному випадку. Це дозволяє зменшити ризик виникнення надзвичайної ситуації до того, як аварійна служба приїде на місце виклику.
Для підтримки високого рівня кваліфікації працівників служби "104" підприємство щороку проводить тренування бригад. Зокрема минулого року команда АДС "Закарпатгаз" брала участь у конкурсі-огляді, який проводився серед аварійних служб газу усієї країни. Під час конкурсу відпрацьовувалися дії диспетчера, оперативність доїзду до місця виклику, швидкість ліквідації аварії та вміння надавати невідкладну допомогу.