ua en ru

За рік аварійна служба ПАТ "Чернігівгаз" опрацювала 17 тис. викликів

За рік аварійна служба ПАТ "Чернігівгаз" опрацювала 17 тис. викликів За рік аварійна служба ПАТ "Чернігівгаз" відпрацювала 17 тис. викликів

Фахівці компанії щотижня обстежують 200 км газових мереж

Із загальної кількості персоналу газорозподільної компанії "Чернігівгаз" сьогодні понад 1,7 тис. фахівців або 86% задіяні на обслуговування всієї газорозподільної системи Чернігівської області (понад 10,8 тис. газових мереж, 2,1 тис. газорозподільних та шафових пунктів, що регулюють подачу тиску до споживача, і ще більше 69 тис. будинкових регуляторів тиску, що потребують постійного обслуговування або ремонту). Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

Фахівці компанії щотижня обстежують 200 км газових мереж та 180 споруд на них, аварійна служба виїжджає на більш ніж півтисячі дзвінків.

За даними прес-служби, в минулому році аварійна служба "104" виїжджала понад 17 тис. раз на виклики споживачів. Подолавши майже півмільйона кілометрів, вона витратила понад 73 тис. літрів пального. Крім того, щоб провести періодичну повірку 35 тис. побутових лічильників, працівники проїхали понад 240 тис. км, витративши понад 43 тис. літрів палива.

"Незважаючи на істотне подорожчання газу в останні роки, тарифна виручка компанії залишається незмінною. Так, від вартості 6,8 грн за куб. м, компанія отримує всього 75 копійок, решта - вартість газу як товару, - говорить технічний директор "Чернігівгазу" Віталій Черчович. Через остійний дефіцит коштів, компанія не може забезпечити працівникам гідний рівень зарплати, що призводить до значного відтоку кадрів. Так, у 2016 році середня заробітна плата по підприємству склала 3,3 тис. грн, що на 30% нижче промисловості області. Тому в минулому році з компанії звільнилося понад 100 технічних працівників".