Глобальні витрати на інтернет-рекламу перевищать 200 млрд доларів у 2017 році
Частка реклами в інтернеті в загальному обсязі рекламного ринку зросте з 34 до 36,9%
Витрати на інтернет-рекламу в світі в поточному році зростуть на 13% і досягнуть 205 млрд доларів. Такий прогноз обнародовала дослідницька компанія Zenithmedia.
Як прогнозується, частка реклами в інтернеті в загальному обсязі рекламного ринку зросте з 34 до 36,9%.
"Це буде перший рік, коли на інтернет-рекламу буде витрачено більше грошей, ніж на традиційне телебачення (192 млрд доларів)", - відзначають експерти.
При цьому аналітики прогнозують, що темпи зростання ринку будуть сповільнюватися. Так, якщо в 2015 році ринок виріс на 20%, в 2016 – на 17%, то в подальшому ринок інтернет-реклами ще більше сповільнить свій ріст (до 12% в 2018 році та 10% у 2019).
Ще одним трендом ринку в Zenithmedia називають динамічне зростання реклами в соціальних мережах. За прогнозом компанії в 2019 році витрати на рекламу в соцмережах перевищать рекламні витрати в друкованій пресі та досягнутий 55 млрд доларів. В середньому витрати на рекламу в цьому сегменті в найближчі кілька років будуть зростати на 20% щорічно. В той же час обсяги газетної реклами будуть скорочуватися на 5% в рік з-за падіння тиражів. До 2019 року, як вважають аналітики, обсяги газетної реклами повернуться до рівня 1985 року.
У цілому глобальний ринок реклами в найближчі три роки буде рости в середньому на 4% в рік. Зростання рекламних витрат буде традиційно сконцентрований на мегаполісах. Так, експерти вважають, що всього десять міст світу принесуть 11%-ве зростання витрат на рекламу - Нью-Йорк, Лондон, Лос-Анджелес, Джакарта, Токіо, Шанхай, Маніла, Пекін, Даллас і Х'юстон. Рекламні витрати в цих містах за підсумками 2019 року зростуть до 69 млрд доларів.
Фото прогноз по світовому ринку реклами на 2017 рік
Нагадаємо, обсяг українського ринку медійної інтернет-реклами зріс на 38% у 2016 році.