Головний редактор і директор з маркетингу "Яндекса" Олена Колмановська покинула свою посаду, а її департамент був реорганізований. Вона ще якийсь час продовжить консультувати компанію і займеться власним проектом, передає "Росія 24".
"Я перестаю бути головним редактором і директором з маркетингу "Яндекса", тому що більше не бачу сенсу ними бути. При цьому я поки продовжую працювати - консультантом - і залишуся в компанії, якщо придумаю проект, який буде цікавий мені і "Яндексу", - передає позицію Колмановської прес-служба інтернет-компанії.
"Та і те, як ми в компанії живемо і спілкуємося, - у всьому цьому її величезний вплив. Олена багато що побудувала в "Яндексі", і дуже шкода, що вона йде зі своєї посади. Але добре, що вона залишається в компанії", - заявив генеральний директор компанії Аркадій Волож.
Департамент маркетингу розформований: замість нього з'явилися департамент з реклами і маркетингу, який очолила Світлана Кондрашова, і департамент по зв'язках з громадськістю під керівництвом прес-секретаря "Яндекса" Очира Манджікова.
Колмановська залишиться утримувачем міноритарного пакету акцій "Яндекса". Восени 2012 р. стало відомо, що вона продала частину паперів, виручивши більше 10 млн дол.
Компанія займає перше місце в рунеті на ринку пошукових послуг, обробляючи близько 60% запитів. Чистий прибуток "Яндекса" по US GAAP в III кварталі збільшився в річному виразі на 34,4% до 2,29 млрд руб.
Читайте також: Чистий прибуток "Яндекса" по US GAAP за 9 місяців 2012 р. виріс на 52% - до 175 млн дол