Головний архітектор Києва виключає будівництво касетних паркінгів
Головний архітектор м. Києва Сергій Целовальник виключив можливість будівництва касетних паркінгів у столиці. Про це він заявив в бліц-інтерв'ю РБК-Україна.
Так, на питання про те, наскільки реально в Києві організувати касетні паркінги, Целовальник відповів: "А чи потрібні вони сьогодні? Європа вже відмовляється від цього. У Мюнхені в свій час було 7 касетних паркінгів і було все чудово - час отримання машини становив півтори хвилини, а потім, в силу судових розглядів через те, що десь завис комп'ютер, зламався підйомник і якісь серйозні люди не могли отримати машину протягом 4 годин і подали до суду, від таких паркінгів почали відмовлятися".
На думку головного архітектора, у Києві вирішувати проблему парковок потрібно поступово.
"У нас напрацювання, звичайно, вже є і місця розробляються, але в столиці сьогодні проблема будівництва паркінгів впирається в дві іпостасі: перша - ніхто не хоче їх будувати, бо не знають, як їх потім продати, оскільки на сьогодні одне місце в паркінгу коштує не менше 10 тис. доларів. З-за цього забудовники усіма шляхами і лазівками намагаються піти від будівництва паркінгів, тому машини стоять на газонах", - заявив Целовальник.
"Друга іпостась - це те, що у нас, як казав колись Карамзін або Радищев: строгість імперських російських законів, і в тому числі, компенсується необов'язковістю їх виконання. Тому у нас машини паркуються на газонах, на смугах руху, і ніхто за це не ганяє. А якщо навіть у дворах не будуть дозволяти ставити машини, тоді людина подумає: може бути, дійсно мені треба заплатити ці гроші і тримати машину в паркінгу, в цілості й схоронності", - зазначив він.
Нагадаємо, 13 серпня 2013 р. в Києві відкрився перший перехоплює паркінг на станції метро "Іподром" на 210 місць вартістю понад 1 млн грн.