Gismeteo та РБК-Україна вийшли з рейтингу bigmir.net.
"До недавніх пір рейтинг bigmir.net був найпопулярнішим вимірювачем аудиторії в українському Інтернеті, але сьогодні він не дає тих показників за кількістю і якістю аудиторії, які необхідні клієнтам для планування рекламної кампанії.
З іншого боку, майданчики, які користуються послугами bigmir.net, "у гонитві" за місцями в рейтингу, а також за нарощуванням трафіку почали забувати про якість контенту, чим ми дійсно розчаровані. На сьогодні ми вважаємо неактуальною участь у рейтингу bigmir.net, оскільки існують альтернативні вимірювачі, які більш адаптовані до потреб рекламодавців. bigmir.net не є ефективним інструментом оцінки якісних і кількісних показників інтернет-ресурсів ", - заявив генеральний директор РБК-Україна Йосиф Пінтус.
За словами директора Gismeteo.ua Андрія Приступи, рейтинг bigmir.net технологічно застарів. "Рейтинг bigmir.net як сервіс не розвивається. На дані bigmir.net складно спиратися для залучення нових рекламних бюджетів", - сказав він.
А.Приступа зазначив також: "Ми дуже вдячні рейтингу bigmir.net, і ми дуже сподіваємося, що з'являться крім існуючих вимірювачів аудиторії ще й додаткові, тому що конкуренція - це завжди добре. Якщо рейтинг bigmir.net зміниться і буде відповідати потребам сьогодення, ми готові розглянути своє повернення до даного рейтингу".
У свою чергу багато експертів відзначають, що рейтинг bigmir.net не надає приватну інформацію про відвідувачів сайтів. Представник проекту ex.ua Валерій Вавілов зазначив, що компанії необхідно бачити аудиторію реальних інтернет-користувачів і більш розширену статистику: стать, вік та іншу стандартну інформацію з розбивкою по регіонах України. "Тому було прийнято рішення перейти на альтернативний лічильник інтернет-статистики. Завдяки переходу ми змогли сегментувати близько 30% нашої аудиторії за статтю та віком. Жоден з випробуваних нами раніше лічильників не зміг надати нам цю інформацію", - зазначив В.Вавілов.
На думку директора рекламного агентства Target Media Group Ukraine Сергія Ковпака, експерти не використовують bigmir.net для проведення рекламних кампаній."Є інші інструменти, професійні. А рейтинг bigmir.net ми використовуємо для першого знайомства з сайтом і отримання загальної інформації, не більше того. Bigmir.net ми використовуємо просто як довідник. При плануванні він неефективний, є дуже багато питань з приводу об'єктивності цього рейтингу. І він не дає ту інформацію, яка необхідна нам і нашим клієнтам", - зазначив С.Ковпак.
Як зазначив начальник відділу інтернет-реклами агентства Optimum Media Ukraine Георгій Петрушин, рейтинг bigmir.net у даний момент не є інструментом при плануванні рекламних кампаній. "Великі рекламодавці набагато більше довіряють і використовують при плануванні дослідження соціально-демографічного профілю аудиторії, і саме ці дані є основними при здійсненні рекламної кампанії. Я не кажу, що рейтинг bigmir.net ми не радимо або не використовуємо. Це інструмент, який дає нам інформацію лише про відвідуваність ресурсу. Для великих рекламодавців набагато більш важливою є аудиторія ресурсу - хто відвідує даний ресурс, і чи підходить він за профілем аудиторії для конкретної рекламної кампанії", - сказав Г.Петрушин.
Медіа-директор компанії Brainberry Ігор Потієвського також не може сказати, що розробляє свої медіаплани на основі bigmir.net. "У деяких ситуаціях даний рейтинг може принести навіть негатив, тому що я знаю, яка аудиторія на майданчику, знаю, що можуть накручувати аудиторію, а клієнт в цьому не розбирається. Наприклад, клієнт подивиться і побачить, що у когось перше місце в рейтингу. І мені доведеться деякий час йому пояснювати, що там можуть бути генератори, боти, які наганяють аудиторію", - сказав він.
І.Потієвський впевнений, що останнім часом рейтингом bigmir.net користуються "дуже мало". "Основні моніторингові компанії сьогодні - це Gemius і InMind. Bigmir.net - це в останню чергу, якщо якийсь маленький майданчик, і я нічого про нього не знаю, але на сторінці є лічильник bigmir.net. У такому випадку є змога хоча б таким чином проаналізувати цю майданчик. У кращому варіанті - це Google Analytics. Якщо хтось посилає мені свої прайси, я дивлюся через Analytics статистку ресурсу - це найкращий метод проаналізувати сайт", - зазначив він.
Керуючий партнер компанії ITCG Андрій Скорик додав, що його компанія іноді використовує bigmir.net для того, "щоб подивитися, наприклад, посторінкову відвідуваність сайта". "Який сайт, якого рівня новини. З точки зору рейтингу він, звичайно, не показовий, кількісні показники його не зовсім коректні, але це був перший лічильник, який з'явився на ринку. Його не розвивають і не вдосконалюють. А технології йдуть уперед, і необхідно вносити якісь зміни. Як інструмент рейтингування він уже себе вичерпав, там багато чого не вистачає. Мені здається, його просто залишили напризволяще", - зазначив А.Скорик.
Довідка:
РБК-Україна незалежна українська інформаційна агенція, що спеціалізується на фінансових, економічних і політичних новинах України, ближнього зарубіжжя і країн Заходу.
Gismeteo.ua - сервіс новин, що надає інформацію про очікувані погодні умови по Україні та всій Земній кулі. Основними видами сервісу є прогноз погоди у містах із завчасністю від 1-го до 14-ти днів, а також карти погоди та погодні анімації.