Кількість брендів буде скорочено на тлі падіння виручки
Виробник одягу і аксесуарів Giorgio Armani скорочує кількість своїх брендів і реструктурує мережу магазинів. Про це повідомляє Financial Times.
Зазначено, що таке рішення було прийнято керівництвом компанії на тлі падіння виручки за підсумками 2016 року у 5% - до 2,51 млрд євро.
Відзначається, що компанія планує залишити тільки три лінійки замість семи. Зокрема, Giorgio Armani буде включати в себе всю люксову продукцію (сюди увійдуть Giorgio Armani Prive і Armani/Casa), Emporio Armani представить середній ціновий сегмент (відтепер під цим брендом будуть також випускатися Armani Collezioni і Armani Jeans), а Armani Exchange займе "бюджетну" нішу.
При цьому засновник компанії Джорджіо Армані заявив, що минулий рік виявився "важким для всієї модної і люксової індустрії". Разом з тим, за його словами, компанії вдалося наростити чистий прибуток з 241 млн до 271 млн євро за рахунок посилення контролю над витратами.
Нагадаємо, в лютому минулого року 17-річна модель з Грузії Тако Нацвлішвілі стала обличчям весняно-літньої колекції 2016 року прет-а-порте (моделі одягу, - прим. ред.) лінії Collezioni відомого італійського бренду Giorgio Armani.