У ДФС розповіли, з якими питаннями можна звертатися до фіскального бізнес-омбудсмена
Інституція бізнес-омбудсмана не буде заміняти інші схожі інституції, які є в інших органах влади
Підприємці зможуть звернутися до Уповноваженого з питань підприємництва при Державній фіскальній службі України (ДФС) або із індивідуальною скаргою, або з приводу так званих системних питань, які стосуються адміністрування. Про це на брифінгу заявив Уповноважений з питань підприємництва при ДФС Тарас Качка, передає кореспондент РБК-Україна.
"Є фактично кілька категорій питань, за якими можуть звертатися підприємці. Це або якась індивідуальна скарга, або так звані системні питання, які стосуються адміністрування. Яскравий приклад - це переплати податку на прибуток. Третій рівень - зміни до законодавства, покращення, податкова реформа", - заявив він.
Водночас Качка повідомив, що його інституція не буде замінювати правові механізми вирішення проблем.
"В жодному разі жоден не замінить формальних процедур, які існують. Це не є створення супер-інституції, яка собою заміняє всі ці правові механізми, які існують", - сказав Качка.
Також, як пояснив новопризначений фіскальний бізнес-омбудсман, його інституція не буде заміняти інші схожі інституції, які є в інших органах влади.
"Рада бізнес-омбудсмана, Рада підприємців, Бізнес-асоціація, торгово-промислова палата, Европейська бізнес-асоціація, Американська торгівельна палата - вони і далі працюють. Ідея полягає в тому, щоб не замінити їх, в жодному разі, не створювати конкуренції, навпаки - допомогти", - заявив Качка.
Нагадаємо, сьогодні новим Уповноваженим з питань підприємництва при Державній фіскальній службі України (ДФС) призначений Тарас Качка.