ДФС та Держказначейство з 2015 р. запроваджують систему електронного адміністрування ПДВ
Державна фіскальна служба України та Державна казначейська служба з 1 січня 2015 р. запроваджують систему електронного адміністрування податку на додану вартість. Про це йдеться у постанові Кабінету міністрів України № 569 від 16 жовтня 2014 р., повідомляє головне управління ДФС у м. Києві.
Згідно з постановою, у тому числі планується відкриття до 25 грудня 2014 р. Держказначейством у зазначеній системі рахунків платникам податку на додану вартість, що зареєстровані платниками такого податку згідно із поданим до 15 грудня 2014 р. ДФС реєстром платників.
"Такий рахунок відкривається автоматично на безоплатній основі і виключно на підставі реєстру платників податку, який орган фіскальної служби після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Держказначейству", - йдеться у повідомленні.
У свою чергу, казначейська служба надсилає Фіскальній службі повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення фіскальна служба інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка.
"Впровадження електронного адміністрування податку на додану вартість дозволить детінізувати ПДВ. Очікується, що запропоновані зміни матимуть велику соціальну значимість та сприятимуть взаємовигідному співіснуванню усіх учасників податкових відносин", - підкреслюють у ДФС Києва.
Зазначимо, що з 1 січня 2015 р. всі податкові накладні, в тому числі й ті, в яких сума податку на додану вартість не перевищує 10 тис. грн підлягають обов'язковій реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (з 01 січня 2015 р. набувають чинності відповідні зміни до п.11 підр. 2 р. ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України).
Нагадаємо, раніше Кабмін затвердив перелік продуктів харчування і товарів для дітей, які звільняються від ПДВ.