У тендері на дослідження аудиторії радіостанцій була вибрана компанія GfK Ukraine. Про це повідомляє видання "Комерсант-Україна".
"Зараз обговорюються технічні параметри та вартість дослідження. GfK запропонувала варіанти, що відрізняються величиною вибірки",- зазначає один із співрозмовників видання. З переможцем повинен бути укладений контракт на 3-5 років.
З 1998 року радиоаудиторию в Україні вимірює TNS Ukraine. Крім неї, у тендері брали участь ще чотири компанії, всі учасники відмовилися від коментарів. Не стали обговорювати інформацію про перемогу GfK і організатори тендеру - "Радіокомітет" (об'єднує найбільші радиохолдинги і рекламні групи), хоча результати повинні були бути оголошені ще 26 жовтня.
З наступного року в Україні зміниться і технологія досліджень. Зараз TNS проводить їх разом з дослідженням аудиторії інших медіа (дослідження MMI) методом анкетування при особистій зустрічі. Окремий аналіз радіоаудиторії - шляхом телефонного опитування - проводився тільки в Києві. За допомогою нововведень географія телефонного опитування повинна розширитися на всі міста з населенням більше 50 тис. чоловік. Очікувалося, що загальна вибірка при цьому збільшиться незначно - з 40 тис. до 45 тис. чоловік у рік.
Експерти звертають увагу, що у GfK досі не було досвіду вимірювання радіо в країнах СНД. Але представники компанії з даними висловом не згодні, відзначаючи, що вони проводять таке дослідження більш ніж в десяти європейських країнах. В Україні GfK досліджує ринок телебачення і споживчих товарів. Зокрема, останнє дослідження проводиться з допомогою телефонного опитування. "Ця технологія вже перевірена, нічого нового в ній немає",- говорить заступник директора відділу медіадосліджень GfK Олег Тверській.