Генпрокуратура України розгляне суперечку між "Приватом" і Evraz.
Генпрокуратура втрутилася в конфлікт між гірничо-збагачувальним комбінатом "Суха Балка", що належить російській групі Evraz і Криворізьким залізорудним комбінатом (КЗРК), підконтрольним групі "Приват", повідомляє "Комерсант-Україна".
Як повідомив виданню в.о. голови правління КЗРК Федір Караманіц, 22 березня його підприємство звернулося до Генпрокуратури і Служби безпеки України з вимогою розслідувати факт навмисного пошкодження майна співробітниками "Сухої Балки". За словами Ф.Караманіца, представники "Сухої Балки" самовільно проводять будівельні роботи на території КЗРК: вони розчистили територію під залізничні колії, побудували насип загальною протяжністю понад 1,5 км, заклали фундамент спорд і будівель. В результаті було пошкоджено майно КЗРК, що призвело до збитків на суму 63,9 млн грн. "Ми розраховуємо, що Генпрокуратура і СБУ перевірять вказані факти і вжиють заходи, зупинять незаконне будівництво і покарають винних керівників "Сухої Балки", - заявив Ф.Караманіц. У прес-службі Генпрокуратури підтвердили факт початку перевірки. "Ми не залишимо без уваги це звернення, буде проведено ретельне розслідування і встановлені винні", - повідомили в ГПУ.
Власниками Криворізького залізорудного комбінату на паритетних началах є групи "Метінвест" і "Пріват", але оперативне управління підприємством здійснює остання. Російська Evraz купила ГЗК "Суха Балка" в Дніпропетровській області в 2007 р. в числі інших металургійних активів групи "Пріват", сплативши за них близько 3,7 млрд дол. Транспортна система і під'їзні залізничні шляхи до копальні залишилися у власності розташованого поруч КЗРК. У лютому представники "Сухої Балки" заявили, що КЗРК почав ремонт під'їзних залізничних шляхів до ГЗК, що зробило неможливим експорт продукції "Сухої Балки" і спричинило зупинку підприємства. У свою чергу на КЗРК стверджують, що залізничні колії були демонтовані "Сухою Балкою" у зв'язку з будівництвом власної транспортної залізничної гілки.
Віце-президент по зв'язках з громадськістю Evraz Group Олексій Агурєєв вчора запевнив, що компанія не будує власну залізничну гілку "Суха Балка" раніше неодноразово звертала увагу на повну безгосподарність залізничних колій і безгосподарність з боку КЗРК", - сказав він. Він також нагадав, що конфлікт двох підприємств зараз розглядає Антимонопольний комітет України.