Генконсул Німеччини підтримав ініціативу Ярославського побудувати аеропорт у Дніпрі
Ярославський підтвердив свою готовність здійснити інвестиції в модернізацію аеропорту в Дніпрі
Генеральний консул Федеративної Республіки Німеччина Вольфганг Мессінгер підтримує ініціативу бізнесмена Олександра Ярославського про модернізацію міжнародного аеропорту Дніпра. Про це він заявив в ході виступу в рамках пленарного засідання харківського економічного форуму.
Зокрема, генконсул висловив думку, що наявність сучасного аеропорту в Дніпрі додасть додатковий імпульс розвитку регіону, де присутній також і німецький бізнес.
"Генеральне консульство Німеччини знаходиться в Донецьку. Генеральний консул працював у Донецьку. Ми все ще віримо і сподіваємося, що повернемося в Донецьк, коли ситуація покращиться. Але зараз ми тимчасово знаходимося в Дніпрі. І, звичайно, тому підтримуємо ініціативи Олександра Ярославського, щоб побудувати новий аеропорт там. Я тільки можу погоджуватися з тим, що він сказав, Дніпро — це дуже цікавий промисловий район, йому потрібен новий аеропорт", — пояснив Мессінгер.
У ході виступу на форумі президент і засновник групи DCH Олександр Ярославський підтвердив свою готовність здійснити інвестиції в модернізацію аеропорту в Дніпрі.
"Для реалізації проекту необхідно, в моєму розумінні, об'єднати зусилля держави та приватного інвестора. Приклад — це харківський аеропорт, коли держава профінансувала злітно-посадкову смугу і перон, а моя компанія побудувала профінансувала аеровокзальний комплекс. Приблизно порядки (цифр, – ред.) такі ж, як і в Харкові. У Харкові смуга коштувала 200 млн доларів, в Дніпрі, ми порахували, що та ж смуга і такий же перон, в таких же обсягах буде коштувати 120 млн доларів. Це на 80 млн доларів дешевше. Плюс аеровокзальний комплекс. У Харкові він коштував 100 з копійками мільйонів. За рахунок здешевлення і оптимізації матеріалів ми можемо в Дніпрі побудувати за 70 млн доларів. Тобто проект коштуватиме загалом близько 200 млн доларів", — сказав Ярославський, додавши, що Дніпро — величезний промисловий центр і місто-мільйонник, який гостро потребує якісного авіасполученні зі світом.
Як повідомлялося раніше, міськрада Дніпра підтримала петицію городян до уряду з проханням надати кошти з держбюджету на модернізацію злітно-посадкової смуги міського аеропорту, яка створена в 50-60-х ходах минулого століття, а остання її реконструкція проводилася близько 30 років тому. Як відомо, злітна смуга, будучи стратегічним об'єктом державного значення, знаходиться у державній власності.
На сайті президента України мешканці Дніпра зареєстрували петицію з проханням профінансувати з держбюджету реконструкцію злітно-посадкової смуги, яка змогла б після реконструкції приймати сучасні далекомагістральні літаки. Зараз місто-мільйонник Дніпро відрізаний від авіасполучення, внутрішні перельоти дорожче міжнародних, а щоб полетіти за кордон жителі Дніпра змушені їхати в аеропорти Запоріжжя чи Києва, що сильно ускладнює сполучення міста з зовнішнім світом.
Модернізація аеропорту в Дніпрі може бути реалізована в рамках державно-приватного партнерства, як це було зроблено в Харкові. Міжнародний аеропорт Харкова, поряд з іншими об'єктами інфраструктури міста, був побудований групою компаній DCH Олександра Ярославського в рамках підготовки "першої столиці" до проведення Чемпіонату Європи з футболу в 2012 році (Євро-2012).
Загальний обсяг інвестицій бізнесмена в проект, включаючи будівництво нового аеровокзального комплексу та реконструкцію старого, склав понад 107 млн доларів. Держава інвестувала порівнянну суму в реконструкцію знаходиться в держвласності аеродрому.
Зараз Міжнародний аеропорт "Харків" входить у авторитетний міжнародний рейтинг ACI EUROPE, який складає Міжнародна рада аеропортів. У переліку авіакомпаній, що здійснюють регулярні міжнародні авіарейси з Харкова, лідери міжнародних пасажирських авіаперевезень, серед яких Wizz Air, Turkish Airlines, Georgian Airlines, SkyUp, JoinUp, FlyDubai і багато інших інші.