Президент науково-виробничого концерну "Штурмовики Сухого", генеральний конструктор літака Су-25 Володимир Бабак, спростував версію про те, що малайзійський Boeing-777, який летів рейсом МН-17, міг бути збитий таким штурмовиком. Про це він заявив в інтерв'ю німецьким медіакомпаніям, передає Deutsche Welle.
За його словами, штурмовик міг би атакувати Boeing на висоті 3-4 тис. м, але збити літак, що летить на висоті 10500, Су-25 не може. Бабак, який говорить, що займається цим штурмовиком близько 30 років, пояснив, що він і його команда "сконструювали цей літак так, що він може застосовуватися тільки на малих і середніх висотах". Хоча конструктор і визнав, що літак може короткочасно підніматися на велику висоту, але для того, щоб знищити Boeing, який на момент катастрофи розвалився в повітрі, на Су-25, за його словами, необхідно встановити важкі ракети.
Він вважає, що значно більше факторів свідчить про те, що Boeing-777 став жертвою ракети класу "земля-повітря", яку випустили з установки "Бук".
"Я вважаю, що всі твердження про причетність до цієї трагедії Су-25 - це спроба сховати кінці у воду. По-іншому я це не можу пояснити. Нам незрозуміло, як Су-25, міг би збити Boeing", - заявив конструктор, який назвав штурмовик своїм "улюбленим дітищем".
Версію про можливу причетність українського Су-25 до трагедії рейсу МН-17, яка забрала життя 298 пасажирів і членів екіпажу, поширювали представники російського Генерального штабу. У Росії навіть заявили про отримання доказів причетності українського військового літака до краху малайзійського лайнера Boeing-777 на Донбасі.
У Києві вважають, що малайзійський літак збили сепаратисти на Донбасі ракетою з завезеної з Росії системи "Бук".