General Motors (GM) дозволила Opel продавати автомобілі в Китаї, Австралії і країнах Південної Америки, пише РБК daily.
«Продажі автомобілів Opel почнуться вже в поточному році», - процитувала главу цього автовиробника Ніка Рейллі німецька Frankfurter Allgemeine Zeitung. Газета відзначає, що «добро» материнського концерну на експорт за межі Європи є важливою передумовою для того, щоб Opel зміг збільшити продажі і покинути зону збитків.
В штаб-квартирі Opel в Рюссельсхаймі планується вихід відразу на п'ять нових національних ринків. Разом з Китаєм авто з'являться ще в якійсь одній азіатській країні, а також в Австралії і двох країнах Південної Америки. До цих пір за межами Європи Opel реалізовував автомобілі тільки під належними брендами GM - Buick або Holden. Як відзначає Handelsblatt, тепер на цих ринках Opel стане прямим конкурентом GM.
З цією тезою, втім, не згоден офіційний представник Opel в Рюссельсхаймі Андреас Кремер. «Конкуренції з марками GM не буде, оскільки ми звертаємося до різних цільових груп покупців», - заявив А.Кремер. За словами співрозмовника, набір експортних моделей залежить від запитів відповідних ринків. Втім, на думку А.Кремера, «серед них напевно опиняться Astra і Insignia, які вже заслужили в Європі на високі оцінки». Орієнтуватися Opel збирається на преміальний сегмент, тому що названі моделі позиціонуються вище, ніж Chevrolet, зауважив співрозмовник. Він зіслався на досвід Opel в Росії, де Astra і Vectra продаються достатньо успішно.