Авдіївський коксохімічний завод Групи Метінвест змушений скорочувати виробництво через зниження обсягу вантажоперевезень, викликаних відсутністю дизельного палива.
Про це написав на своїй сторінці в Facebook генеральний директор Авдіївського коксохімічного заводу Муса Магомедов.
За його словами, сьогодні залізниця не прийняла до перевезення 19 тис. тонн коксу.
"В добу ми виробляємо 7 тис. тонн, вивозять в кращому випадку тільки 5 тисяч, сьогодні - 2,4 тисячі. Ще троє діб такої роботи - і ми запакуємо станції Авдіївка. Сьогодні вранці дав команду знизити до 6 тисяч на добу, при тому, що коксу на залишках у металургів немає. Далі знижувати нікуди - потрібно знову йти в консервацію і нести великі втрати на купівлю природного газу. Причина банальна - в "Укрзалізниці" немає дизпалива", - пояснив гендиректор заводу.
На його думку, така ситуація виникла через непрозорість тендерних закупівель дизпалива державним монополістом.
"Через пошук "надінтересів" декількох постачальників, непрозорість процедур, заручниками ситуації знову можуть стати промислові підприємства та їхні співробітники - а це десятки тисяч людей. Через дотримання сумнівних і незрозуміло ким затверджених порядків під загрозою опиняться поставки стратегічної сировини. Зупиняться потяги в регіоні - встане вся промисловість", - зазначив він.
Топ-менеджер підприємства вважає, що у закупівлі дизпалива необхідно переходити на прямий формульний контракт з виробником - в іншому випадку ніяких індексацій тарифів не вистачить, щоб профінансувати такі закупівлі.
Він зазначив, що "Укрзалізниця" в черговий раз намагається перекласти свої витрати на плечі споживачів, що ставить під загрозу роботу коксохімічних і металургійних підприємств.
"Чому бізнес в умовах кризи повинен щоденно наполегливо працювати над зниженням витрат, а держмонополія, по суті заробляє мільярдні доходи саме на ГМК - ні?", - підкреслив Муса Магомедов.