"Газпром" опустився у рейтингу світових компаній
Російська газова компанія втратила 187 позицій у списку найдорожчих брендів
В щорічному рейтингу найдорожчих світових брендів 2016 року за версією аналітичної компанії Brand Finance, опублікованому 1 лютого, російський газовий монополіст "Газпром" втратив 187 позицій порівняно з попереднім роком, повідомляє DW.
Тепер компанія займає 299-е місце і стала "лідером" за кількістю програних позицій.
Крім "Газпрому", в рейтинг потрапили Ощадбанк і оператор мобільного зв'язку МТС, які також опустилися вниз, зайнявши 205-е та 437-е місця відповідно.
Невелике зростання продемонстрував лише Лукойл і піднявся на 230-ю позицію.
Разом з тим, з оновленого списку вибуло дві російські компанії. В цьому році у нього не потрапили торгова мережа Магніт і телекомунікаційна компанія Мегафон.
Перше місце в списку найдорожчих брендів зберегла компанія Apple. Далі йдуть Google і Samsung.
Нагадаємо, що раніше компанія "Газпром" тестувала варіанти бюджету при зниженні ціни на нафту нижче 25 доларів за барель.