Державний авіаційний концерн (ГАК) "Антонов" направив у Федеральну антимонопольну службу (ФАС) Росії заявку про придбання 50-відсокової частки керуючої компанії "ОАК - Цивільні літаки" (КК "ОАК-ЦЛ"), і заявку в Національний банк України про видачу індивідуальної ліцензії на здійснення інвестицій за рубіж. Про це йдеться в повідомленні Міністерства промисловості і торгівлі (Мінпромторг) РФ за підсумками сьомого засідання підкомісії з питань промислової політики і підкомісії з питань співпраці в області авіаційної промисловості комітету з питань економічного співробітництва російсько-української міждержавної комісії, пише РБК.
Заявка у ФАС направлена в рамках проекту по створенню спільного підприємства (СП) між Об'єднаною авіабудівною корпорацією (ОАК) і ДАК "Антонов" - ТОВ "ОАК-Антонов". Нагадаємо, сумісна структура створюється для координації сумісних авіапрограм Ан-140, Ан-148, Ан-74, Ан-70 і ін. Сторони вирішили проводити єдину цінову і маркетингову політику, щоб уникнути зайвої внутрішньої конкуренції. СП займеться питаннями післяпродажного обслуговування, коопераційних постачань.
Нотаріальне завірення засновницьких документів по створенню "ОАК-Антонов" планується в Москві 22 жовтня 2010 г., їх підписання заплановане на 26 жовтня 2010 р. в ході чергового засідання комітету з питань економічного співробітництва російсько-української міждержавної комісії. Вже підготовлені і парафовані керівниками ОАК і ДАК "Антонов" договір купівлі-продажу частки в статутному капіталі КК "ОАК-ЦЛ", статут СП, угода учасників СП, йдеться в повідомленні Мінпромторгу.
На засіданні підкомісій компанії НВО "Сатурн" було доручено надати матеріали по двигуну Sam146 з метою підготовки українською стороною висновку про можливість використання вказаного двигуна на літаку Ан-148.
Російська сторона повинна направити в місячний термін Україні програму (прогноз) виробництва літаків Ан-124 з урахуванням можливих постачань для Міністерства оборони Росії. При цьому українська сторона до лютого 2011 р. проінформує Росію про можливість державної участі України у фінансуванні ДКР по літаку Ан-124-300 і двигуну Д18т.
Крім того, в ході засідання було вирішено, що українська сторона направить російській стороні пропозиції по організації виробництва двигунів сімейства ТВ3-117 в Росії в кооперації з російськими підприємствами. Нагадаємо, авіадвигуни ТВ3-117 збиратимуться у ВАТ "Клімов" (Санкт-Петербург).
Також на засіданні було ухвалено рішення до кінця 2010 р. погоджувати попередню схему коопераційного виробництва літаків Ан-70.
Також сторони домовилися включити в "дорожню карту" двосторонньої співпраці підприємств суднобудівельної промисловості РФ і України на 2010-2011 рр. питання про створення єдиного українсько-російського кластера по виробництву комплектуючих матеріалів для суднобудування.
Восьме засідання підкомісії з питань промислової політики комітету з питань економічного співробітництва російсько-української міждержавної комісії відбудеться в II кварталі 2011 р. в Києві.