Функціонування усіх держреєстрів повністю відновлено, - Мін'юст
Функціонування єдиних та державних реєстрів станом на 14:00 7 жовтня 2013 р. відновлено. Про це повідомили у прес-службі Міністерства юстиції України (Мін'юсту).
Як повідомляють у міністерстві, державним підприємством "Інформаційний центр" Мін'юсту створено всі технічні можливості для функціонування всіх реєстрів і їх використання користувачами. Єдині та державні реєстри працюють так само, як вони працювали до 1 жовтня 2013 р.
Повноту та цілісність держреєстрів підтвердили результати проведеної Службою безпеки України перевірки. Витоку інформації з персональними даними громадян України не відбулося, запевняють у відомстві.
Міністерство юстиції України наголошує, що інформація у реєстрах збережена у повному обсязі, доступ до реєстрів здійснюється у встановленому законодавством порядку.
Нагадаємо, 1 жовтня 2013 р. в Україні був тимчасово припинений доступ до єдиних та державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України. При цьому джерела серед нотаріусів відзначали, що держреєстри не працюють через зміну керівництва Держінформ'юсту.
Слід зазначити, що за тиждень до збою системи в ДП дійсно відбулася зміна керівництва. За даними сайту Мін'юсту, 24 вересня колективу держпідприємства був представлений новий директор - Леонід Богданов, який до свого призначення очолював ДП "Судовий інформаційний центр".
Як відомо, у віданні ДП "Інформаційний центр Міністерства юстиції" знаходяться 18 реєстрів, серед яких: єдині державні реєстри виконавчих проваджень, нормативно-правових актів, спадковий реєстр, держреєстри актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, баз персональних даних, єдиний реєстр довіреностей та інші.