Колись успішний і популярний автомобільний бренд Lincoln, що нині переживає далеко не кращі часи, отримає шанс повернути собі колишню велич. Ford має намір інвестувати в розвиток належної йому преміальної марки 1 млрд дол. і подвоїти продажі Lincoln вже до 2015 року, пише газета РБК daily.
Американський автомобільний концерн Ford Motor має намір всерйоз зайнятися належним йому брендом Lincoln, що спеціалізується на виробництві машин класу люкс. За даними The Wall Street Journal, найближчим часом Ford виділить 1 млрд дол. на розробку нових моделей бренду. Очікується, що протягом найближчих чотирьох років світло побачать відразу сім нових автомобілів під маркою Lincoln. Варто зазначити, що дана спроба Ford стане останньою для Lincoln - у разі невдачі його може чекати доля таких американських брендів, як Pontiac або Hummer, які канули в Лету, незважаючи на свою тривалу історію і колишню популярність.
Розширення модельного ряду, вважають в Ford, дозволить бренду істотно поліпшити свої продажі, які поки знаходяться на вкрай низькому рівні. За минулий рік Lincoln зумів реалізувати лише 85,8 тис. автомобілів, що істотно менше показників основних конкурентів бренду - Lexus, BMW, Mercedes-Benz, Cadillac, Acura, Audi і Infiniti. Більше того, в поточному році Lincoln чекає чергове падіння рівня продажів - за прогнозом, до грудня компанія зуміє реалізувати не більше 78 тис. автомобілів. Правда, вже до 2015 року продажу Lincoln повинні «вистрелити» до показника в 162 тис. автомобілів, що стане відмінним подарунком до дня народження Lincoln, якому через чотири роки виповниться 100 років.
В рамках відродження бренду Ford має намір змусити дилерів Lincoln серйозно поліпшити власні шоу-руми вже в найближчі місяці. Як вважають представники дилерської мережі Lincoln, це в кінцевому підсумку змусить частину продавців відмовитися від подальшої співпраці з брендом. Проте подібна ситуація стане для Ford лише перемогою - компанія давно намагається скоротити кількість дилерів Lincoln для того, щоб додати бренду велику ексклюзивність.
Як би там не було, зробити з Lincoln успішний глобальний бренд за короткий термін у Ford навряд чи вийде - для завоювання популярності за межами США знадобляться роки кропіткої роботи, впевнені експерти. «При грамотному підході Lincoln дійсно зможе скласти конкуренцію таким брендам, як Audi і BMW, проте мова йде виключно про внутрішній ринок. Можливо, компанії вдасться зміцнити свої позиції і на деяких ринках, що розвиваються, наприклад в Китаї. Проте якщо Ford замахнеться на те, щоб підкорити Європу, тут йому знадобиться вже не менше десяти років, щоб досягти будь-яких відчутних результатів», - пояснив РБК daily професор кафедри економіки автомобільної промисловості Університету Дуйсбурга-Ессена Фердінанд Дуденхоффер.