Фонд державного майна України (ФДМУ) 15 червня в 11:30 проведе конкурс з продажу державного пакета акцій ВАТ "Луганськтепловоз", повідомляє прес-служба фонду. За підтримки Національної телекомпанії України планується організувати трансляцію засідання конкурсної комісії на великий екран для журналістів біля будівлі ФДМУ.
Як повідомлялося, Фонд державного майна уклав договір про конфіденційність з 7 компаніями, які зацікавилися конкурсом з продажу 76,001% акцій ВАТ "Холдингова компанія" Луганськтепловоз". Скільки компаній допущено до конкурсу не повідомляється.
Фонд 31 березня 2010 р. оголосив конкурс з продажу 76,001% акцій ВАТ "ХК "Луганськтепловоз". Стартова ціна пакета - 50 млн дол. (400 млн грн). Конкурс відбудеться з використанням відкритості пропозиції ціни за принципом аукціону. Крок збільшення ціни при проведенні торгів "з голосу" ліцитатором - 500 тис. дол. (4 млн грн).
До конкурсу допускаються компанії, які не менше трьох років виробляють залізничні локомотиви (електровози, тепловози) та електропоїзди чи комплектуючі до них або використовують залізничні локомотиви (електровози, тепловози) та електропоїзди у своїй діяльності.
ФДМУ 19 липня 2006 р. оголосив конкурс з продажу 76% ВАТ "Холдингова компанія" Луганськтепловоз". Торги були припинені на виконання рішення суду і знову проведені в 2007 р. 23 березня 2007 р. ФДМУ визнав "Управляюча компанія "Брянський машинобудівний завод", що входить в російський "Трансмашхолдинг", переможцем конкурсу. Пакет був проданий за 57,9 млн дол.
У жовтні 2009 р. за рішенням суду через порушення при продажі 76% акцій "Луганськтепловозу" списані з рахунку КК "Брянський машинобудівний завод" і зараховані на рахунок ФДМУ. Фонд поверне кошти російської компанії після повторного продажу підприємства.
Нагадаємо, вчора Фонд державного майна допустив до конкурсу з продажу 76% акцій ВАТ "ХК" Луганськтепловоз" НВО ім. Фрунзе і Брянський машзавод. Третю компанію, яка подала заявку на участь у конкурсі, - "Мантар холдинг" (Кіпр) - фонд не допустив. Ця компанія не надала два документи, які були передбачені чинним законодавством. По-перше, відсутні відомості про джерела надходження коштів для приватизації державного майна, що приватизується іноземним інвестором, як це передбачено законом про приватизацію державного майна. По-друге, аудитор України не підтверджений аудиторський висновок фінансового звіту іноземного інвестора, зроблений аудитором іноземної держави, який іноземний інвестор повинен надавати при офіційному його поданні установі, організації або суб'єкту господарювання України.