Ferrari стала найсильнішим брендом у світі в рейтингу компанії Brand Finance, обійшовши Google і Coca-Cola. Найдорожчою торговою маркою в світі залишається Apple, проте Samsung швидко скорочує відрив від свого головного конкурента на ринку мобільних пристроїв.
Перемогу Ferrari забезпечила насамперед небувала лояльність власників автомобілів з гарцюючим жеребцем на шильдику, пояснили автори дослідження. При цьому невеликий виробник спорткарів, що належить італійському Fiat, витрачає набагато менше на рекламу, ніж наступні за ним у рейтингу Google або Coca-Cola. Ferrari також випереджає багато міжнародних корпорацій по прибутковості бізнесу і виручці з одного клієнта. За перші дев'ять місяців минулого року Ferrari збільшила прибуток на 7,6%, до 152,4 млн євро.
Найдорожчим брендом у світі експерти знову визнали Apple, оцінивши його в 87 млрд дол. - майже на чверть більше, ніж торік. На другому місці з досить великим поки відривом розташувалася Samsung. Однак її бренд за рік виріс в ціні відразу на 54%, і в підсумку вона випередила в рейтингу виробника операційної системи для своїх телефонів. Google, оцінений в 52,1 млрд дол. (+4,7%), посів третє місце.
"Бренд - один з багатьох нематеріальних активів, який може стимулювати прибуткове зростання. З виручкою в десятки мільярдів доларів Apple і Samsung борються за глобальну брендову перевагу і намагаються "переплюнути" один одного, щоб викликати сильну "любов споживачів до своїх марок", - сказав гендиректор Brand Finance Девід Хайген.
Читайте також: ExxonMobil стала найдорожчою корпорацією світу, обігнавши Apple