Федоренко: Київський метрополітен не здійснює рекламної діяльності
Київський метрополітен не здійснює рекламної діяльності. Про це в інтерв'ю РБК-Україна повідомив голова КП "Київський метрополітен" Володимир Федоренко.
"Київський метрополітен" взагалі не здійснює рекламної діяльності. Тимчасові рекламомісця в метрополітені надаються для використання на підставі розпорядження Київської міської державної адміністрації (КМДА) від 9 квітня 2008 р. № 506 "Про розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва" і чинних тарифів на рекламу, які затверджені розпорядженням КМДА від 15 жовтня 2008 р. № 1427 "Про затвердженні порядку визначення розміру плати за розміщення реклами на транспорті комунальної власності м. Києва". Сьогодні загальна площа місць для розміщення рекламної продукції на об'єктах метрополітену складає 32 тис. 214 кв. м", - заявив Федоренко.